Jaki powinien być idealny kask? Najlepiej, żeby odznaczał się wyjątkową wytrzymałością na uderzenia, ale żeby kark nie bolał nas od jego noszenia. Przed producentami kasków stoi trudne zadanie, gdyż stworzenie takiej skorupy jest nie lada wyzwaniem. Twórcy szczękowca HJC R-PHA MAX EVO zaprojektowali kask, który ma duże szanse stać się tym „idealnym”. Zobaczcie, co mają do zaoferowania!
Trzy warstwy a wytrzymałość
Tym, co wyróżnia HJC R-PHA MAX EVO, jest budowa skorupy – do jej utworzenia wykorzystano trzy materiały: włókno węglowe, aramid oraz włókno szklane, dlatego nie obawiajcie się, że będziecie cierpieć na chroniczne bóle karku. Technologia P.I.M. pozwoliła zaprojektować kask tak, aby był lekki – waży 1400 g! – i wytrzymały. Mało tego, noszenie HJC R-PHA MAX EVO jest wyjątkowo komfortowe – dużo uwagi poświęcono na jego dopasowanie do głowy, co osiągnięto dzięki projektowaniu przy pomocy programu CAD. Inne aspekty, jak przycisk na szczęce, umożliwiający szybkie otwarcie kasku czy szyba demontowana bez użycia narzędzi (mechanizm RapidFire) to udogodnienia, które doceni każdy motocyklista, niezależnie od tego, jak często będzie kasku używał.
Nie przegrzejesz głowy
HJC R-PHA MAX EVO jest bardzo dobrze wentylowany, o czym świadczy zaawansowany system ACS (Advanced Channeling Ventilation System), który zapewnia pełny przepływ powietrza i redukuje nadmierną wilgoć oraz ciepło. Twoja fryzura nie ucierpi nawet w czasie największego upału. Ponadto kask został wyposażony w górny wlot, poprawiający cyrkulację powietrza, a także kurtynę powietrzną, która kieruje strumień powietrza w ten sposób, żeby odparowywać jednocześnie szybę i okulary kierowcy. Nie będziesz także musiał zamartwiać się tym, czy zdejmować kask przy znajomych – wnętrze zostało wykonane z antybakteryjnego materiału, zapewniającego absorpcję wilgoci oraz zapachu. Jest wyjmowane, więc można je również bez problemu wyprać
Kiedy słońce świeci za mocno
Kask HJC R-PHA MAX EVO został wyposażony w blendę przeciwsłoneczną z trzystopniową regulacją oraz automatycznym systemem zamykania. Dzięki niemu możecie ją szybko podnieść, kiedy wjeżdżacie do ciemnego tunelu. Ponadto powierzchnia wizjera odbija promieniowanie UV. Jest także odporna na zarysowania. Wyjątkowo w zestawie mamy szybę Pinlock, zapobiegającą parowaniu – została zamocowana przy samej krawędzi z uszczelką, by nie ograniczać pola widzenia nawet wtedy, gdy szyba jest całkowicie opuszczona.
Dla tych, którzy noszą okulary
Twórcy kasku HJC R-PHA MAX EVO położyli szczególny nacisk na stworzenie udogodnień dla kierowców, którzy jeżdżą w okularach. Budowa szczękowca praktycznie niweluje problem zakładania okularów – nie musicie ich wciskać między gąbki dopiero po założeniu kasku, tylko podnosicie lub opuszczacie przyłbicę bez żadnych przeszkód. Specjalnie zaprojektowany system wentylacji chroni przed parowaniem nie tylko szybę kasku, ale również to, co pomijają inni – okulary kierowcy. Zwiększa to zdecydowanie komfort jazdy – szczególnie podczas deszczu czy chłodniejszych dni.
Bluetooth
Dla tych, którzy lubią rozmawiać podczas jazdy i słuchać muzyki, konstruktorzy HJC R-PHA MAX EVO oferują opcjonalny system Bluetooth H talk by SENA. Jest on mocowany jako zestaw poduszek policzkowych. Jeśli jedziesz z pasażerem, możesz wyposażyć go w taki sam kask z Bluetoothem i rozmawiać swobodnie podczas podróży. Również odbieranie telefonów czy słuchanie muzyki może dostarczyć wiele radości. Zastanawiasz się nad kupnem lekkiego, ale wytrzymałego kasku, który na dodatek posiada dobry system wentylacji i masę innych udogodnień? Wybierz HJC R-PHA MAX EVO – zyskasz wiele funkcji w jednym.
Kask dostępny jest w wersji białej lub czarnej (tutaj opcja metal lub mat) i posiada trzy wielkości skorupy, także z łatwością dopasujesz go do swojej głowy. Koszt HJC R-PHA MAX EVO to 1899 zł – z pewnością wart jest swojej ceny!